Popularni postovi

13 prosinca, 2015

Volim biti kuja pokorna

 -SPERMA PARTY


Sjedio sam u stražnjem dijelu Antonijevog kombija i nisam se osjećao nimalo ugodno. Još je bio dan a ja sam bio odjeven poput kakve kurve. Na sebi sam imao usku pripijenu i turbo kratku minicu. Na nogama crne čarape i štikle s izrazito visokom petom. Bio sam našminkan i nosio periku na glavi. Uistinu sam se uredio i našminkao vrhunski. Tako droljasto odjeven i s perikom na glavi izgledao sam kao prava pohotna kurva. Najgore od svega bilo je to što je još uvijek bio dan. Nisam znao kamo me Antonio vozi ali sam pretpostavljao. Nisam ga ništa pitao jer to je bilo jedno od pravila. Nisam smio postavljati suvišna pitanja jer ako bi mi se to dogodilo uslijedila bi kazna. Antonio je bio taj koji je odlučivao koja su pitanja opravdana a koja suvišna. U svakom slučaju većina pitanja koja bi ja postavio bila su, po Antonijevom sudu, suvišna a to je značilo da će me zbog toga kazniti.

 
No i ova vožnja u kombiju bila je uvertira za kaznu koja će tek uslijediti a za koju nisam znao kakva je. Naime, Antonio nije imao razumijevanja za moja opravdanja i razloge koji su me spriječili da dođem kod njega prije tri dana, kako smo se ranije dogovorili. Upravo zbog toga me odlučio kazniti. Stoga me najprije poslao u sobu da se preodjenem, stavim periku i našminkam se a čim sam to učinio dao mi je nekakav dugački baloner koji sam morao obući. Njegov kombi bio je parkiran točno nasuprot ulaza u zgradu. Izašli smo iz zgrade i brzim koracima zaputili se ka kombiju. Rekoh da je bio dan i da se nisam osjećao ni malo ugodno hodati tako odjeven. No na svu sreću nije bilo prolaznika u blizini. Brzo sam ušao u kombi i prepustio se onom što me čeka mada još uvijek nisam znao što me to točno čeka ali nije slutilo na dobro. Ovo se događalo u onoj fazi našeg druženja kada sam sve više priželjkivao da prekinem odnos s Antonijem ali nisam znao kako to učiniti. Naime, družili smo se već dulje vrijeme i na samom početku te naše veze pristao sam na njegove uvjete a to je bilo, kako je govorio Antonio, kao da sam potpisao ugovor koji se ne može jednostrano raskinuti. Ukoliko bi se to dogodilo a ja bi za to bio krivac morao bi snositi posljedice.


Šutjeli smo obojica a onda se Antonio na kratko okrenuo prema meni odozada i pitao znam li kamo idemo. Odgovorio sam da ne znam mada sam, kako rekoh, pretpostavljao.
-Idemo do Zelenog Gaja.- Kazao je Antonio.
Naime Zeleni Gaj je bio šumoviti predio izvan grada gdje smo već izvjesno vrijeme odlazili i gdje bi mu, ili pušio kurac, ili bi me tamo jebao u guzicu. U početku našeg druženja sve se odvijalo u stanu njegovih roditelja i nisam se uopće nadao tomu da ćemo nakon nekog vremena početi izlaziti i napolje. U početku su i mene takvi izleti uzbuđivali ali u posljednje vrijeme sve manje. No svaki puta do sada izlazili bi pod okriljem mraka a ovo je bilo prvi put da idemo dok je još dan. Inače, žbunje i šumarci u Zelenom Gaju vrvjeli su voajerima koji su iz mraka gledali ljubavne parove u automobilima i drkali.



I dok su ostali parovi u automobilima nastojali se maknuti što dalje od šipražja iza kojeg su se skrivali voajeri Antonio je nastojao parkirati što bliže njima. Dobro je znao da nas promatraju a neke smo posve jasno mogli i vidjeti. Antonija je to uzbuđivalo. Tjerao me da se tako seksi odjeven šećem skroz blizu žbunja, da sjednem na klupu i raširim noge, da se naguzim... To što sam ja ipak bio muškarac odjeven kao žena većinu tih drkađija i nije posebno smetalo. Gledali bi kako klečim pored kombija i pušim kurac Antoniju a neki su se toliko osmjelili da bi prišli relativno blizu nas i bez imalo kompleksa drkali svoj kurac.



-Što je kujo, ne zanima te zašto sad u ovo doba idemo do Zelenog Gaja?- Pitao je Antonio. Šutio sam ali i da nisam on je ionako sam nastavio:
-Idemo na jedan party.-
Sad sam se ipak ohrabrio i pitao na kakav to parti u ovo doba i to u Zelenom Gaju.
-Idemo na sperma party.-
-Kakav je to sperma party?- Pitao sam.
-Vidjet ćeš. Uostalom sve će ti biti jasno kada stignemo.-
Osjetio sam grč u želucu i sad sam se osjećao još manje ugodno.
Kombi je skrenuo s glavne ceste i nastavio razlokanim šumskim putem dalje. Stigli smo do proplanka a Antonio je produžio do šipražja i klupe koja se blizu tog šipržja nalazila. Kako je bio dan drugih autombila s parovima gotovo da nije ni bilo. Kažem gotovo jer sam uočio tek jedan auto skroz na drugom kraju proplanka ispod jednog čempresa. Antonio je parkirao te izašao i otvorio moja vrata. Nesigurnim korakom izašao sam napolje.


No zastanimo na trenutak kako bi pojasnio neke stvari vezane za poznanstvo Antonija i mene.
----------------------------------

-POZNASTVO S ANTONIJEM 



Antonio je uistinu tip pravog macho muškarca. Kako bi se to u žargonu reklo, alfa mužjak. Izrazito crnoput, mlad, lijepo građen, samouvjeren i vrlo elegantan u svakom pogledu. Sam pogled na njegovo lijepo i skladno građeno tijelo kod mene je izazivao određenu vrstu strahopoštovanja spram njega. Iako je bio poprilično mlađi od mene pored njega sam se osjećao totalno podčinjen i bio sam apsolutno spreman ispuniti svaku njegovu želju te bespogovorno izvršiti svaku njegovu naredbu. Iako je u svakom pogledu bio dominantan nije bio sirovi grubijan. Kažnjavao me kada je smatrao da sam to zaslužio ali te kazne su bile, usudim se tako reći, sofisticirane i nisu prelazile granicu nanošenja prekomjerne boli.


Od mene je tražio da ga bespogovorno slušam i ja sam to činio. Te naše igre u kojoj je on dominatni gospodar a ja bespogovorno poslušna kuja odvijale se, barem u početku, isključivo u njegovom stanu. Ponekad i na otvorenom prostoru ali nikada, ili vrlo rijetko, je to dolazilo do izražaja kada smo bili u javnosti, tj. okruženi drugim ljudima. Naime ja se u javnosti i ne pojavljujem odjeven i našminkan kao žena. Ako smo npr. bili negdje u kafiću ostavljali smo dojam dvojice znanaca ili prijatelja. Inače ja u svakodnevnom životu izgledam kao i svaki drugi muškarac. U poslušnu i pokornu kuju transformirao sam se tek u trenucima kada bi bili sami.



Upoznali smo se putem jednog internet oglasnika. U svom oglasu Antonio je naveo kako traži submisivnu, dakle poslušnu i podložnu,  osobu, ženu ili transvestita. Javio sam se na oglas bez prevelikih očekivanja. Tim više jer sam mu u svom javljanju odmah iskreno priznao da sam stariji od njega te da nisam od one vrste transvestita koji bi se takvi usudili pojaviti u javnosti. Kako rekoh nisam previše očekivao i uistinu je prošlo dosta vremena prije nego mi je Antonio odgovorio. Želio je da mu pošaljem nekoliko svojih fotografija i da mu ukratko opišem neka svoja maštanja. Učinio sam tako i Antonio mi je uzvratio mail u kojem mi je napisao kako mu se svidjelo ono što je vidio na slikama. Također su mu se svidjele i moje fanztazije. To što je bio oženjen nije mi bila smetnja jer i sam sam u braku.


Predložio je da se upoznamo jasno naglasivši kako on traži bespogovorno poslušnu kuju i kako će tek kada me upozna odlučiti sviđam li mu se ili ne. Ako mu se svidim uzet će me za svoju kuju. U tom slučaju tretirat će me kao kuju, drolju i svoju prljavu kurvu. Kažnjavat će me kada to zaslužim a uz to mi je ukratko otprilike pojasnio o kakvim vrstama kazni se radi. On ima privatni biznis i živi u kući koju je njegova žena naslijedila od roditelja. No u Zagrebu ima mogućnost korištenja stana koji pripada njegovim roditeljima a koji većinu vremena tijekom godine provode u jednom malom mjestu na moru odakle su rodom. Način upoznavanja također mi je precizno pojasnio.

Ključ od stana ostavio mi je ispod jedne od tegli sa cvijećem na hodniku u zgradi na katu gdje se i stan nalazi. Ostavio mi je mogućnost da sam izaberem vrijeme kada ću doći. Trebao sam ući u stan i urediti se. Dakle trebao sam ga dočekati odjeven i našminkan kao žena. On je svoj dolazak najavio točno u 18 sati i do tada sam morao biti spreman. Mnogo toga mi se vrtjelo mislima dok sam se penjao na drugi kat zgrade gdje se nalazi spomenuti stan. Pomalo sam se plašio toga da se iza svega ne krije neki mutan tip i da možda one slike koje mi je poslao nisu bile prave. No bilo kako bilo odlučio sam ići do kraja.



Oko 17 i 30 bio sam spreman. Našminkan i odjeven poput prave drolje nestrpljivo sam očekivao Antonijev dolazak. Bio sam uzbuđen i dosta uplašen a što se više približavalo vrijeme njegova dolaska to uzbuđenje i strah su se pojačavali. Točno u 18 sati začuo sam otvaranje ulaznih vratiju. Sjedio sam na stolici u jednoj manjoj sobi uz odškrinuta vrata kako je Antonio tražio. Odškrinuta vrata odmah su mu trebala dati na znanje da sam stigao i da se nalazim unutra. Naputak je bio da sjedim i čekam dok me ne pozove. Prošlo je dobrih desetak minuta kada sam začuo njegov prodoran glas koji je dopro iz hodnika.

-Kujo! Sad možeš doći u sobu.-



Na drhtavim nogama i nesigurnim korakom, a nesiguran korak pojačavale su štikle na mojim nogama, izašao sam u hodnik. Vrata sobe desno od mene bila su otvorena. Duboko sam uzdahnuo i ušao u zamračenu sobu. Zastao sam sačekavši nekoliko sekundi da mi se oči priviknu na zamračeni prostor. Pored prozora na kojem su rolete bile spuštene naslonjen na prozorsku dasku stajao je Antonio. Iako ga nisam najbolje mogao vidjeti shvatio sam da je gol. Nogom je pritisnuo prekidač na kablu koji se protezao po tepihu i tog trenutka upalilo se svjetlo na stojećoj sobnoj lampi i škrta svjetlost obasjala je sobu dovoljno jako da možemo vidjeti jedan drugoga. O da, one slike što mi ih je Antonio poslao bile su prave. Na nekoliko metara od mene stajao je gol, kao od majke rođen, mladi i markantni muškarac. Strogim pogledom odmjeravao me od glave do pete.


Morao sam samom sebi priznati da je Antonio uistinu vrlo lijep i naočit muškarac. U stvari baš onakav tip muškarca kakvog sam zamišljao i priželjkivao. Za razliku od mene koji sam drhturio od nervoze Antonio je djelovao samouvjereno i strogo. Znao sam da su ovo prijelomni trenuci. Trenuci u kojima će Antonio odlučiti sviđam li mu se ili ne. Neke stvari smo već prije dogovorili putem maila pa sam znao što slijedi. Ako mu se budem svidio to će mi jasno dati do znanja. Ako mu se svidim znak da je tomu tako biti će taj što će mi oko vrata staviti kožnatu ogrlicu s lancem što će nadalje značiti da sam od tog trenutka postao njegova kuja pokorna, kako je on to definirao.



Vladala je, za mene, neugodna šutnja koja me činila još nervoznijim. Osjećao sam se nekako jadno pod "udarima" njegovih strogih pogleda. A onda je prstom pokazao negdje iza mene i rekao neka odem do hladnjaka i izvadim bocu vina. Okrenuo sam se i tek tada vidio u ugradbenom ormaru mali hladnjak. Dok sam vadio vino rekao je neka uzmem dvije čaše s police pored hladnjaka. Za to vrijeme on je došao do fotelje i sjeo. Privukao je mali sobni stolić i rekao neka mu natočim vino i ostavim bocu i drugu čašu na stoliću. Učinio sam tako i pružio mu čašu napunjenu vinom. Otpio je gutljaj ne skidajući pogled s mene.

-Klekni tu!- Naredio je i raširio noge. Kleknuo sam između njegovih nogu. Mislim da je poput prave zvijeri namirisao moju nervozu i strah. Definitivno je uživao u tome ali to se na izrazu njegova lica nije moglo vidjeti ali ja sam to jasno osjećao.
-Ovog trenutka još uvijek možeš ustati, preodjenuti se i otići ako to želiš.- Rekao je i otpio još jedan gutljaj vina napravivši malu stanku da bi odmah potom nastavio:
-No ukoliko to ne učiniš onda će to značiti da si definitivno odlučio biti moja kuja. Ne moraš ništa odgovoriti ni reći već jednostavno ostani klečati.-
Lagano je ispijao vino iz čaše i čekao. Šutio sam i ostao klečati između njegovih nogu. Tek tada je na rubovima njegovih usana zatitrao jedva vidljivi smiješak kao očiti znak zadovoljstva.

Nagnuo se desno u stranu i otvorio ladicu komode koja se tu nalazila. Iz ladice je izvadio kožnatu ogrlicu s lancem. Nagnuo se prema meni, stavio mi ogrlicu oko vrata i zakopčao je. Nagnut prema meni stavio mi je kažiprst ruke ispod brade i malo mi podigao glavu prema sebi. Gledajući me ravno u oči rekao je:



 -Od ovog trenutka ti si moja bespogovorno poslušna kuja. Jel ti to jasno?-
-Jasno mi je.- Tiho sam odgovorio.
Ustao je i stojeći iznad mene kurac mu je bio u visini moga lica. Rukom je uzeo kurac i njime mi opalio šamar, rekavši.
-Kada te pitam jel jasno onda hoću da jasno, razgovjetno i dovoljno glasno kažeš da ti je jasno ili da si razumio. Jel ti sad jasno?!-
-Jasno mi je i razumio sam.- Ovaj put to sam izgovorio znatno glasnije nego prvi puta.
-To je već bolje.- Rekao je Antonio i sjeo nazad u fotelju. Potom je rekao kako sad moramo odrediti neka pravila kojih se imam strogo pridržavati. Odmah mi je dao do znanja kako on svoje kuje voli vezati i tako ih vezane jebati pa neka budem spreman na to. Kasnije mi je pokazao jedan metalni ormar u drugoj sobi u kojem je držao čitav asortiman kožnih remena, ogrlica, lisičina u užadi. Vrlo brzo uvjerio sam se da je govorio istinu.



Pa evo da vam ukratko opišem neka ili čak većinu tih pravila:
-Oslovljavat će me u ženskom rodu.
-Zvati će me kujom ili imenom a i ime mi je on odredio. Miranda, to je ime koje mu se inače sviđa, kako je rekao.
-Također će me nazivati droljom ili kurvom, kurvetinom.
-Dok sam s njim i kod njega i ako imam potrebu otići na wc i pišati to obavezno moram učiniti kao pička tj, u sjedećem položaju.
-Kada se njemu bude pišalo obavezan sam s njim ići do toaleta i poput prave poslušne kuje pridržavati mu kurac dok se ne ispiša a posljednje kapi neću istresti iz kurca već ću ih jezikom polizati.
-U znak poštovanja prilikom svakog susreta prvo moram poljubiti njegov kurac a to isto moram učiniti kada budem odlazio.
Eto to su ona bitna i glavna pravila a neka ću još vrlo vjerojatno spomenuti tijekom nastavka priče.



Dakle sada sam i službeno, kako je on to definirao, postao njegovo vlasništvo i njegova kuja. Ustao je s fotelje i prebacio se na trosjed. Ja sam morao skloniti bocu i čaše sa stolića te primaknuti stolić bliže trosjedu. Naredio mi je dasad ponovo natočim vino njemu ali i sebi. Čaše sam potom morao odložiti nazad na stolić i sjesti pored njega.
-Sad mi ga izdrkaj droljo.- Naredio mi je.
Uzeo sam njegov kurac u ruku i počeo ga lagano drkati. Digao mu se i ja sam nastavio s drkanjem. U jednom trenutku stavio je svoju ruku na moju i zaustavio me s drkanjem.


 
Naredio mi je da uzmem svoju čašu i nastavim s drkanjem. Prosiktao je kroz stisnute zube i nagnuo se prema meni u stranu. Uzeo je moju ruku u kojoj sam držao čašu i približio je glaviću svog kurca. Šiknula je sperma iz njegova kurca i jednim dijelom završila po mojim nogama a drugim dijelom u čaši s vinom. Stiskao je kurac cijedeći ostatke sperme u moju čašu s vinom. Potom je uzeo svoju čašu i okrenuo se k meni.
-Sad možemo nazdraviti i zapečatiti našu vezu.- Rekao je, pogledao me u oči i kucnuo svojom čašom o moju. Usput je rekao kako moram popiti sve i to na eks odnosno naiskap. Nagnuo sam čašu i progutao vino kao i ljepljivu spermu koja se unutra nalazila. Bilo je to prvi put ali ne i jedini. Volio je takve igre i prakticirao ih osim s vinom i s kavom.



-Bravo kujo!- Bio je očito više nego zadovoljan Antonio.
-To bi za danas i za prvi put bilo dovoljno. Sada me otprati do wc-a jer moram pišati a potom se možeš preodjenuti i možeš ići a čuti ćemo se mobitelom ili mailom i dogovoriti kada ćemo se opet vidjeti. Razumiješ li?-
-Razumijem.-
Do wc-a me vodio držeći lanac koji mi je bio prčvršćen za ogrlicu oko vrata. Ušli smo u wc i nakon što sam podigao dasku s wc školjke primio sam rukom njegov kurac i usmjerio ga prema školjci. Svijetlo žuti mlaz mokraće krenuo je iz njegova kurca. Držao sam njegov kurac i čekao da se ispiša. Kada mi se učinilo da je gotov s pišanjem učinio sam ono što smo pravilima odredili. Čučnuo sam i držeći njegov kurac u ruci jezikom sam prešao preko glavića. Iznenadilo me kada mi je rekao:
-Zini!-
Pogledao sam ga ne shvačajući zašto to traži od mene.
-Zini kujo!-
Zinuo sam i tek tada shvatio da on svoj kurac prstima stišće kod korijena. Otpustio je prste i jedan kratki mlaz mokraće završio je ravno u mojim ustima. Jednim dijelom zašpricao me i po usnama. Rukom sam obrisao usta pitajući ga smijem li sada ustati. Ništa nije rekao već je rukom uzeo lanac i povukavši ga prema gore dao mi na znanje da ustanem.



Izašli smu o u hodnik gdje mi je rekao kako se sad mogu preodjenuti i otići. Sve svoje stvari koje sam imao na sebi kao i ogrlicu neka ostavim na kauču u sobi i on će to pospremiti. Krenuo sam prema sobi kada me pozvao da stanem. Okrenuo sam se upitno ga gledajući. Naredio mi je da se okrenem i naguzim. Dlanom ruke opalio mi je vruću pljusku po dupetu. Pitao me znam li zašto me pljusnuo. Sjetio sam se. Jedno od pravila bilo je kako na odlasku moram poljubiti njegov kurac. Sagnuo sam se i poljubio mu kurac. Odjenuo sam se i izašao iz stana. Hodajući do tramvajske stanice još sam osjećao slankast okus njegove mokraće u ustima i lagano peckanje guze što je bila posljedica one pljuske.
----------------------------------------

-SPERMA PARTY (nastavak)


 
Napisao sam već ranije da se ova epizoda događala već u onoj fazi našeg druženja kada sam najozbiljnije razmišljao da prekinem ovu vezu s nastranim Antonijem. Iako mi je u početku odnos koji je između nas bio uspostavljen u potpunosti odgovarao stvari su sad polako počele izmicati kontroli. Antonio se toliko uživio u svoju ulogu da me u potponosti smatrao svojim vlasništvom. Čak je  od mene tražio da na guzi istetoviram inicijale njegova imena i prezimena. Odbio sam takvu mogućnost a i on je shvatio da traži previše. No potrudio se da nabavi one umjetne tetovaže koje sam morao nositi poviše guzova. Istinski je uživao gledajući moju guzu ukrašenu njegovim imenom. No da se vratimo na sperma party.


Dakle izašli smo iz kombija i Antonio me držeći ispod ruke vodio prema klupi na rubu proplanka uz samo žbunje. Dan prije padala je kiša i potpetice na mojim štiklama propadale su u meko tlo što mi je otežavalo hodanje. Čitavim bićem prožimala me velika nelagoda i nervozno sam se osvrtao oko sebe. Rekoh da je još bio dan i to je dodatno pojačavalo moju nervozu. Došli smo do drvene klupe i Antonio mi je naredio da sjednem. Bez mnogo riječi raskopčao je dugmad na svojim hlačama i izvukao kurac napolje. Uzevši ga u ruku približio ga je mojim ustima. Jednom rukom držao sam ga za jaja a drugom sam pridržavao kurac, koji je još bio mlitav, i stavio ga u usta. Dudlao sam njegovu kitu koja je reagirala i počela se dizati. Krajičkom oka ugledao sam jednog voajera koji se pritajio iza obližnjeg drveta.


Izvukao sam Antonijev kurac iz usta i tiho mu rekao kako nas netko promatra. On je na te moje riječi reagirao tako što mi je kurcem opalio dva šamara. Potom je položio ruke na moju glavu i nastavio me jebati u usta. Neko vrijeme gutao sam njegov kurac zatvorenih očiju a kada sam ih otvorio u našoj neposrednoj blizini sad su se nalazila četvorica ili petorica muškaraca. Nisu se čak ni trudili biti neprimijećeni. Antonio je izvukao kurac iz mojih usta i gusti mlaz sperme zašpricao me po licu i ustima a već u sljedećem trenutku kurac mi je ugurao nazad u usta. Ostatak sperme sam progutao. Izvukao je kurac i lagano me njime ispljuskao po usnama.


Odmaknuo se u stranu i obratio se ljudima koji su nas promatrali.
-Gospodo izvolite!-
Prema meni je krenulo valjda desetak muškaraca koji su svi redom imali raskopčane hlače i rukom su navlačili svoje kurčeve. Prišli su mi skroz blizu ne prestajući drkati. Jedan od prisutnih bio je od pojasa na niže gol dok je drugi bio posve gol. Ostali su bili odjeveni i većina ih je nastojala nekako sakriti svoje lice dignutim ovratnicima ili su glave, na kojima su imali kape šilterice, držali pognute. Sad mi je bilo jasno na što je Antonio mislio kada je kazao da idemo na sperma party.




Promatrao sam tu gomilu nabreklih kurčeva prijeteći uperenu prema meni i ma koliko god to možda čudno zvučalo osjećao sam strah ali i uzbuđenje. Osjećao sam se poput prave napaljene drolje i čitava ova bizarna situacija, otvoren prostor, danje svjetlo i muškarci koji drkaju gledajući moje noge, dovela me do toga da sam osjetio silno uzbuđenje mada sam strepio od toga da me možda netko ne prepozna. I dok su redom počeli svršavati trudili su se da me što više zaliju svojom spermom. Mlazovi sperme špricali su po mom licu, usnama, po haljini, čarapama... Neki su se trudili spermom me zaliti baš po licu dok je nekima veći užitak bio svršavati mi po čarapama. Antonio je ipak bio toliko uviđajan da mi je dao vlažne maramice kojima sam obrisao lice jer dio sperme završio je i na mojim očnim kapcima.


Kako bi koji svršio zakopčao bi hlače spremivši kurac u gaće i brzim se koracima  udaljio prema šumarku. Na kraju su ostala samo dva mlada dečka. Klinci ne stariji od 18 godina. Gledali su prema Antoniju i čekali a ja nisam shvaćao što čekaju, no ubrzo mi je postalo jasno. Antonio je iz džepa jakne izvukao tubu lubrikanta. Rekao mi je da se okrenem, naslonim rukama o klupu i naguzim. Zadigao mi je haljinu, obilno navlaženu spermom, iznad bokova i utrljao mi lubrikant u šupak. Dodao je lubrikant jednom od ove dvojice klinaca rekavši mu da si njime namaže kurac. Dečko je imao prilično veliki kurac i nije mi bilo svejedno što će mi ga uskoro zabiti u guzicu.  On je jedva čekao. Vrhom glavića nekoliko puta je protrljao je moj šupak a onda mi ga zabio.


Glasno sam vrisnuo mada njegov kurac nije ušao ni do pola. Drugi se glasno nasmijao. Ovaj koji me odlučio jebati sad me rukama čvrsto rukama uhvatio za bokove i nastavio je prodirati u mene. Iskolačio sam oči a rukama sam toliko čvrsto stiskao klupu da sam imao osjećaj kako će klupa puknuti. Izvukao ga je ostavivši samo glavić u guzi a onda se ponovo zabio u mene iz sve snage. Ponovno  sam vrisnuo , glasnije nego prvi put. Zažmirio sam i strpljivo čekao da klinac svrši dok mi se čitavo tijelo treslo pod naletima kurca ovog mladog ždrepca. Ruke mi je zavukao između nogu i dok me jebao drkao je moj kurac. Koljena su mi već klecala i jedva sam se održavao u toj pozi. Osjetio sam da klinac svršava. Dupe mi je obilno punio svojom spermom a gotovo istovremeno svršio sam i ja. Iz ,mog kurca na travu pored klupe kapala je sperma. Izvukao je svoj kurac iz moje guze a prijatelj mu je pružio ruku. Morao sam još sačekati nekoliko minuta da ovaj drugi izdrka. Bio sam sretan što me i on nije jebao i što se zadovoljio time da me spermom zalije po guzovima. Klinci su se pozdravili s Antonijem i udaljili se.


Spustio sam haljinu i pogledao Antonija. Rukom mi je dao znak da krenem. Išao je ispred mene i jedva sam čekao da uđemo u kombi i krenemo doma gdje ću se istuširati i sprati sa sebe svu silu sperme. Dok sam ulazio u kombi osjećao sam kako mi se sperma iz guze cijedi niz noge. Prije nego smo se udaljili Antonio mi se obratio:
-Slušaj kujo! Ubuduće se drži dogovora ili ćemo ovo morati ponoviti.-
Lice mu se razvuklo u osmijeh prije nego što je dodado:
-A možda ti se i svidjelo.-
------------------------

Nastavit će se.  


(ukoliko vam se sviđa naš blog i priče na njemu preporučite nas drugima i stavite naš link na FACEBOOK TWITER VKONTAKTE  

1 komentar: